piątek, 12 sierpnia 2016

Kiedyś przeczytam. Stos 6.


Chwilę mnie tu nie było, więc przyszedł czas na zaprezentowanie Wam kolejnej dwunastki książek, jaką planuję czytać w najbliższych tygodniach. Kilka z nich stanowi dla mnie niewiadomą związaną z odkrywaniem nowych autorskich nazwisk, kolejne zaś to dalsze poznawanie książek pisarzy, z którymi znam się nieco lepiej. Na co tym razem postawiłam? 



1. Rick Riordan - Czerwona piramida
2. Michał Krupa - Łosoś norwesko-chiński
3. Nicola Yoon - Ponad wszystko
4. Sarah J. Maas - Królowa cieni
5. Autorstwo zbiorowe - Adventure
6. Antonia Michaelis - Dopóki śpiewa słowik 
7. Brandon Sanderson - Z mgły zrodzony
8. Jaume Cabre - Wyznaję 
9. Remigiusz Mróz - Rewizja
10. Eric-Emmanuel Schmitt - Małe zbrodnie małżeńskie
11. Lisa Scottoline - Wracajmy do domu
12. Gabrielle Zevin - Między książkami


30 komentarzy :

  1. nie moje klimaty ale życzę miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w niektórych pokładam spore nadzieje. :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa jak spodoba Ci się "Dopóki śpiewa słowik". To dość specyficzna książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jedną książkę autorki czytałam i rzeczywiście ma dość oryginalny styl. ;)

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, jednak od dawna zabieram się za Czerwoną Piramidę.
    Chciałabym zapoznać się też z Rewizją :)
    Pozdrawiam Juliet z bloga zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Piramidę mam już za sobą, mogę z czystym sumieniem polecić. ;)

      Usuń
  4. Za Królową cieni również muszę się zabrać, ale najpierw wypadałoby przeczytać Koronę w mroku :D Tobie życzę miłego czytania! ^-^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Maas. Życzę więc przyjemności! ;)

      Usuń
  5. Z twojego stosika czytałam tylko "Rewizję" i była wspaniała, zresztą jak wszystkie książki Remigiusza Mroza :D
    Kiedyś mam w planach przeczytać "Czerwoną piramidę", bo bardzo lubię książki Riordana :)
    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mróz jest wspaniały, nie spodziewałam się, że tak go polubię. ;) A co do Riordana - to była moja pierwsza książka, a już go cenię!

      Usuń
  6. Dziewczyno idziesz jak burza :D "Ponad wszystko" to jeden z moich priorytetów, jestem także ciekawa "Dopóki śpiewa słowik", ponieważ inna książka tej autorki była bardzo klimatyczna i specyficzna, ale jednak ciekawa i oryginalna. Czytaj i miej przy tym wiele zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nieco czasu, a skoro tak, to szkoda nie korzystać i nie czytać. :) Ponad wszystko skusiło mnie okładką, liczę, że będzie naprawdę świetne!

      Usuń
  7. Niestety nie czytałam żadnej z tych książek i nie mogę nic polecić, ale stosik jest urozmaicony i na każdy humor powinnaś znaleźć odpowiednią lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj właśnie tak dobieram dla siebie książki - by zawsze było nieco misz-maszu. ;)

      Usuń
  8. Powodzenia w czytaniu :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego stosiku czytałam jedynie Czerwoną Piramidę i była całkiem fajna. Jestem bardzo ciekawa
    "Dopóki śpiewa słowik", ponieważ już pare razy przewinęła się przez moje ręcę, jednak nie było mu dane się za nią zabrać.
    Pozdrawiam i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Piramida to ciekawa książka, może dla nieco młodszych osób niż ja, ale mimo tego wciąż dobrze się bawiłam podczas czytania. ;)

      Usuń
  10. Jestem bardzo ciekawa "Królowej cieni" i chyba się w końcu za nią zabiorę ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w najbliższych dniach zapewne się na nią skuszę. ;)

      Usuń
  11. Hej, jak Ci się udało przeczytać taak wiele? Ja jeszcze nie skończyłam swojego pierwszego stosika z wyzwania, bo jakoś nie mam ochoty na te książki i zbieram inne, w głównej mierze egzemplarze recenzenckie... ;)

    Życzę udanej lektury
    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem osobą konsekwentną w niektórych kwestiach i lubię taki ład, więc nie mam problemu z tym, by realizować to, co sobie zaplanuję. Zresztą staram się tak sobie dobierać książki, by móc sięgać po to, na co mam ochotę. :) Zawsze biorę parę papierówek i parę e-booków, bo dużo jeżdżę i to dobra okazja, by też co nieco podczytać. :)

      Usuń
  12. Sporo z Twoich książek to prawdziwe cegły. Ciekawa jestem Twoich wrażeń odnośnie prozy Cabre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czytać takie cegiełki, nie ma nic lepszego niż gruba książka (jeśli jest ciekawa, bo w innym razie to mordęga...). Ostatnio czytałam Cień eunucha i był świetny, dlatego też chcę sięgnąć teraz po Wyznaję, bo słyszałam, że jest jeszcze lepsze! ;)

      Usuń
  13. Jesteś dla mnie osobą, którą dążę chyba największym szacunkiem, jeśli chodzi o ilość czytanych książek, ale jednocześnie zazdroszczę Ci jak cholera i ciągle zastanawiam się JAK TO MOŻLIWE?! :O
    mega szacun, serio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wcale tak dużo książek nie czytam... :) Ale mogę sobie pozwolić na to, bo sporo dojeżdżam, więc w podróży zawsze znajdzie się czas na wyciągnięcie jakiegoś e-booka, a do tego w pracy też czasami mogę sobie na to pozwolić, więc nie jest źle z tym. ;) W domu bywa różnie - czasem mam ochotę czytać, czasem zaś padam na twarz i nie tykam książek nawet palcem. To wszystko zależy od okoliczności, ale dzięki! ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka