czwartek, 2 czerwca 2016

Kiedyś przeczytam - Stos 4.


Cześć! ;) 
Zapraszam Was do obejrzenia kolejnej dwunastki książek, które mam zamiar czytać w najbliższej przyszłości. Część zaprezentowanych pozycji to historie, na których możliwość przeczytania bardzo długo czekałam, więc mam także równie wysokie wymagania wobec nich; reszta to po prostu książki, które zalegają mi na półkach, a ja postanowiłam się w końcu za nie zabrać. Znalazła się tu kontynuacja Czerwonej Królowej, która nie do końca spełniła moje wymagania, więc postanowiłam spróbować, czy w Szklanym mieczu coś mnie zauroczy. Jest moja ukochana Jodi i równie dobra Chamberlain, a do tego Harem Sulejmana, czyli coś, co cholernie chcę przeczytać, bo niestety jestem ogromną fanką tego serialu, więc to dla mnie taka pozycja obowiązkowa, a do tego masa innych propozycji.



1. Monika Pacia - Dźwięki duszy
2.Estelle Maskame - Czy wspominałam, że Cię kocham? 
3. Mia Sheridan - Bez słów
4. Suzanne Selfors - Wirująca miłość
5. Victoria Aveyard - Szklany miecz
6. Brittainy C. Cherry - Kochając Pana Danielsa
7. Eric-Emmanuel Schmitt - Zazdrośnice
8. Patrick Modiano - Perełka
9. Diane Chamberlain - Chcę cię usłyszeć
10. Jodi Picoult - Przemiana
11. Colin Falconer - Harem Sulejmana
12. Remigiusz Mróz - Zaginięcie

16 komentarzy :

  1. Czytałam "Chcę cię usłyszeć" - genialna książka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się jej doczekać, więc dobrze czytać takie słowa! Mam za sobą dwie inne książki Chamberlain, które były po prostu świetne, dlatego czuję, że ta też taka będzie. :)

      Usuń
  2. Czytałam Chamberlain, totalnie mnie zauroczyła ta książka. Ostatnio znowu ją wspominałam, świetna historia. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chamberlain ma to do siebie, że pisze po prostu niesamowicie dobre książki. Nie dobre - niesamowicie dobre. :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie prezentujący się stosik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że równie ciekawe książki w nim są, co okaże się jednak po przeczytaniu. :)

      Usuń
  4. Lecisz z wyzwaniem jak burza

    OdpowiedzUsuń
  5. Picoult świetna, czytaj jak najszybciej! :) "Chcę cię usłyszeć" też w porządku, choć Chamberlain ma lepsze książki. "Kochając pana Danielsa" bardzo mi się podobało, ale wiem, że dużo osób na nią narzekało.
    Btw. Chyba też powinnam zrobić takie postanowienie i opublikować je na blogu. Mam u siebie książki, które stoją nieprzeczytane od kilku lat :/
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, do Picoult nie trzeba mnie zachęcać, uwielbiam tę kobietkę i jej książki, Chamberlain raczej też mnie nie zawiedzie, choć to się okaże.
      Słyszałam, że Daniels niektórych zawodzi, innych uwodzi... ja tam jestem dobrej myśli, bo ze mnie to taka romantyczka, że pewnie spodoba mi się.
      A wyzwanie jest świetne, warto! ;)

      Usuń
  6. Z wybranych przez Ciebie książek czytałam tylko "Kochając pana Danielsa", która bardzo mi się podobała. Drugi tom "Czerwonej królowej" raczej sobie daruje, ale na pewno przeczytam "Bez słów".
    Powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też mi się spodoba zarówno Daniels, jak i Bez słów. :D

      Usuń
  7. No proszę już czwarty stos! U mnie dopiero trzeci, ale mam nadzieję, że teraz pójdzie mi szybciej. Pozwodzenia!
    Ps. zazdroszczę Ci emocji związanych z ,,chcę cię usłyszeć" i brak słów" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jakie dopiero, przecież to super!
      Kurczę, to w takim razie nie mam pojęcia, czy już się za to zabierać, czy zostawić sobie je na koniec, skoro aż tak dobre! ;)

      Usuń
  8. Jak tak dalej pójdzie, to niedługo będziemy oglądać pełną liczbę- dziesiąty stosik :D
    "Bez słów", "Chcę Cię usłyszeć" i "Przemiana" to jest to, co mi się tutaj podoba najbardziej! <3


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, ale zobaczymy, czy wystarczy mi mobilizacji do tego! ;)
      Mnie też się podobają, zobaczymy jak będzie po przeczytaniu! :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka