wtorek, 22 marca 2016

Kiedyś przeczytam - Stos 3.


Cześć i czołem wszystkim! ;)
Kolejny już raz stworzyłam dla siebie stosik, z którym będę rozprawiać się przez najbliższe dni i tygodnie. Nie spodziewałam się, że to wyzwanie może być tak świetną motywacją - nawet nie wiecie ile satysfakcji sprawia sprawdzenie samego siebie i stawianie sobie coraz wyższych poprzeczek (no chyba, że też się bawicie razem z nami)! ;) Co takiego czeka na mnie tym razem?

1. Sarah J. Maas - Korona w mroku
2. Sarah Dessen - Ktoś taki jak ty
3. Kathlyn Taylor - Powrót do Daringham Hall
4. Rachel Cohn, David Levithan - Nick i Norah. Playlista dla dwojga.
5. Gail McHugh - Amber
6. Autorstwo zbiorowe - Zakochaj się we mnie
7. Lauren Oliver - Panika
8. Tammara Webber - Tak słodko...
9. Rainbow Rowell - Linia serc
10. Leslye Walton - Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender
11. George Orwell - Rok 1984
12. Francis Scott Fitzgerald - Wielki Gatsby


22 komentarze :

  1. Sama wspaniałości ;). Polecam "Amber" i "Linię serc". Życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż człowiek nie wie, za co się brać, bo na wszystkie te książki mam wielką ochotę! :)

      Usuń
  2. "Wielki Gatsby" - musisz koniecznie przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, wiem! Koniecznie muszę, bo chcę obejrzeć film, a jakoś nie lubię najpierw widzieć czegoś na ekranie, a potem dopiero na papierze... :)

      Usuń
  3. Polecam "Panikę". Super książka <3
    Właśnie ostatnio obejrzałam film pt. "Wielki Gatsby" i mnie oczarował <3 Mam już w planach kupić sobie książkę. Nie mogę się już doczekać, by ją przeczytać ;)
    Ciekawy stosik. Fajne są takie wyzwania ;)
    Pozdrawiam Tris *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniki nie mogę się doczekać - uwielbiam Lauren Oliver i wszystkie jej dotychczasowe książki, wiec czuje, że ta też będzie cudowna! :)

      Usuń
    2. Ja też kocham tą pisarkę! Uwielbiam trylogię "Delirium" <3

      Usuń
  4. A ja się nawet z jednym nie umiem rozprawić, chyba nie umiem planować... :D Czekam na recenzje kilku z tych książek, ciekawe lektury sobie wybrałaś. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na mnie jakoś presją działa motywująco, pewnie w innym wypadku niektóre z tych książek dalej by się kurzyły. :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To jest aż dziwne, wcześniej nie zdawałam sobie sprawy z ilości zaległości, jakie mam... :)

      Usuń
  6. Idziesz jak burza! U mnie dopiero drugi stosik

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak słodko bym Ci podkradła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lektura warta uwagi, podobała mi się ta historia, może też dlatego, że niepotrzebna jest znajomość pozostałych tomów cyklu.. . :)

      Usuń
  8. Z wymienionych przez Ciebie książek przeczytałabym ''Panikę'', ''Rok 1984'', ''Osobliwe i...'' oraz ''Wielkiego Gatsby'ego''.
    Powodzenia! Ciekawy, różnorodny stos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się tak dobierać stosy, by mieć po co sięgnąć w zależności od nastroju - nie zawsze ma się przecież ochotę na romans czy fantastykę. :)

      Usuń
  9. Idziesz jak burza. Gratuluję! :)) Stosik bardzo ciekawy. "Osobliwe przypadki..." już czytałam i opisałam na blogu. Zapraszam! :) Innych nie czytałam, ale kilka mnie ciekawi. :) Ja obecnie musiałam z wyzwaniem przystopować bo książki recenzyjne wpadły, a wśród wybranych pozycji do stosu dwunastu mam jeszcze dwa grubasy. ;) ale... spokojnie... Mam nadzieję, że jak uwinę się z recenzyjnymi ruszę z kopyta. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to później z chęcią zajrzę, ciekawią mnie wszystkie opinie na temat tej książki! :) Wiadomo, że jak recenzenckie wpadną, to mają priorytet- skądś to znam... :)

      Usuń
  10. Linię serc ja też muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na cudowną, cieplutką opowieść... :) czuję, że będzie dobrze!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka