piątek, 19 lutego 2016

Kiedyś przeczytam - Stos 2.


Witajcie ponownie! ;)
Nie wiedziałam, że udział w tym wyzwaniu pomoże mi się tak szybciutko rozprawiać z zaległościami książkowymi. Za każdym razem kupując/dostając/wypożyczając nową książkę, mówiłam sobie, że niedługo ją przeczytam, ale na słowach się skończyło - a miejsc na półkach w końcu powoli zaczęło brakować. Jako że pierwsza dwunastka już za mną, wybrałam kolejną, z którą będę walczyć w najbliższym czasie. 

1. Sabaa Tahir - Ember in the Ashes. Imperium Ognia.
2. Kass Morgan - Misja 100
3. Suzanne Young - Plaga Samobójców. Program. 
4. Sarah J. Maas - Szklany tron
5. Carol Brunt Rifka - Powiedz wilkom, że jestem w domu
6. Anthony Doerr - Światło, którego nie widać
7. Alex Kava - Ściśle tajne
8. Joelle Charbonneau - Testy
9. Franz Kafka - Proces
10. Magdalena Witkiewicz - Pierwsza na liście zamiana na Cukiernia w ogrodzie
11. Emily Lockhart - Byliśmy łgarzami
12. Amie Kaufman, Meagan Spooner - W ramionach gwiazd


25 komentarzy :

  1. Lecisz jak burza ! :D
    Osobiście bardzo chciałabym przeczytać "Testy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mobilizująco działają na mnie takie wyzwania, uwielbiam czuć takie coś w rodzaju presji, bo choć dla niektórych taka jest niekomfortowa, to dla mnie to dodatkowy kopniak w tyłek i sprawia, że chcę udowodnić sama sobie, że jestem w stanie coś zrobić. :)

      Usuń
  2. Świetne tytuły wybrałaś :) Cztery z nich mam już za sobą i wszystkie Ci gorąco polecam - "Szklany tron", "Światło, którego nie widać", "Imperium ognia" oraz "Plaga samobójców". Każda jest inna, ale na swój sposób cudowna :)
    Jeżeli chodzi o książkę, którą najbardziej chciałabym przeczytać z Twojego stoisku, to zdecydowanie jest to "W ramionach gwiazd" :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co najgorsze... nie mam zielonego pojęcia, za którą najpierw się wziąć! Wszystkie kuszą tak samo mocno, ale cieszy mnie, że je polecasz, od razu pojawia się jeszcze większe przekonanie, że to może być coś naprawdę dobrego! :D
      A "W ramionach..." jest prześwietne, skończyłam już je czytać i niedługo zrecenzuję, coś pięknego!

      Usuń
  3. Na mnie też najlepiej działa presja :) ja ogromnych zaległości półkowych nie mam co innego co chiałabym przeczytać :) książka Tahir to perełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale jak mam nad sobą taka presję, to naprawdę jest większa możliwość, że coś zrobię, niż jak mam dowolność i nie ma konieczności. :D
      Wiec nie mogę się jej doczekać!

      Usuń
  4. Super jest to wyzwanie. Przede wszystkim dlatego, że nic nie jest narzucane. Mam sporo książek, które leżą i leżą, więc muszę się przyjrzeć temu bliżej. Z twojego stosiku nie czytałam żadnej książki, ale ciekawi mnie ''Plaga samobójców'' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - podoba mi się w nim ta dowolność, gdzie nikt mi nic nie każe - wszystko zależy ode mnie! :)

      Usuń
  5. Już drugi stos? :) Świetnie Ci idzie! Ja nadal jestem na etapie pierwszego, strasznie się cieszę, że takie jest, bo nie wiem jak poradziłabym sobie z zaległościami ;)
    Bardzo ciekawy stos, podejrzewam, że pójdzie Ci z nim równie szybko :)
    "Światło, którego nie widać" bardzo mnie ciekawi i nawet czeka już na mojej półce, "Plaga samobójców" również wydaje się interesująca, "Pierwszą na liście" koniecznie muszę niebawem przeczytać :) Życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak dużo wolnego czasu, że nadrabiam czytelnicze zaległości - może znowu nadejdzie czas, gdy już nie będzie tyłu wolnych chwil, wiec trzeba korzystać, kiedy można. :) I dziękuję!

      Usuń
  6. Plagę samobójców też bym chciała przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może więc się kiedyś uda, ja niedługo też będę miala okazję przekonać się, czy rzeczywiście jest tak dobra jak mówią. :)

      Usuń
  7. Gratuluję! :) Ja kończę dopiero czwartą, po drodze musiałam zmienić plany, ale i tak jestem zadowolona. :P Z twojego stosiku polecam "Plagę samobójców" :3 "Proces" sama bym przeczytała, ale to w raczej dalszej przyszłości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, najważniejsze, by czerpać z tego przyjemność, a nie traktować jak smutny przymus. Od razu człowiek pozytywnie podchodzi! :) To nie mogę się doczekać, zresztą tak jak Procesu, od dawna chcę go poznać! :)

      Usuń
  8. Mnie również to wyzwanie bardzo pomogło w czytaniu zalegających książek. Wprawdzie ja przeczytałam dopiero 3 książki, to i tak jestem z siebie zadowolona. Mam nadzieję, że niebawem i mnie uda się skończyć pierwszy stosik i zabrać się za kolejny.

    A Tobie bardzo serdecznie gratuluję i zycze udanej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to trzy książki mniej, kolejne poznane historie, być może takie, których w innych okolicznościach nie poznałabyś przez długi czas. :) I dzięki, mam nadzieję, że większość mi się spodoba, bo opinie widzę bardzo pozytywne! :)

      Usuń
  9. Wooow... Moje ogromniaste gratulacje. :D Ja przeczytałam 3 książki z pierwszego stosiku, a opisałam dopiero jedną. Z Twojego drugiego stosu szczególnie interesują mnie: "Pierwsza na liście", "Swiatło którego nie widać", "Plaga samobójców" i "Szklany tron". Chętnie przeczytam Twoje recenzje na ich temat. :)
    Życzę dalszych sukcesów czytelniczych. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, sama też się cieszę, że udaje mi się tyle czasu na to znaleźć! :) Nie mogę się ich szczerze doczekać i chyba będę losować książki, od których zacząć, bo inaczej będę mieć problem... :)

      Usuń
  10. Miałam brać udział w tym wyzwaniu, ale zrezygnowałam, ponieważ jakoś nie byłam pewna czy dam radę wyczytywać książki ze stosu. Gratuluje i czekam na następny post "Kiedyś przeczytam".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, to naprawdę frajda, gdy kolejne pozycje są za Tobą... I dzięki temu poznałam już tyle fajnych historii, a w innym wypadku pewnie kurzyłyby się na półce! :)

      Usuń
  11. :) polecam Szklany tron :) reszta stosu też prezentuje się ciekawie na pewno szybko przeczytasz :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. "Powiedz wilkom, że jestem w domu" jest bardzo ciekawe i wciągające, pozdrawiam :)
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze poszło, no i w sumie dalej idzie z wyzwaniem. Ja póki co nie mam aż takiej wytrwałości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka