czwartek, 7 stycznia 2016

Kiedyś przeczytam. Stos 1.


Witajcie, moi kochani!

Choć jestem tu coraz mniej, to jednak nie zapomniałam o niczym, po prostu czuję w środku jakieś małe wypalenie. Nie miałam ostatnio ani siły, ani ochoty na czytanie - taki kac książkowy trwający prawie dwa miesiące. W zeszłym roku uczestniczyłam w dwóch świetnych wyzwaniach - Czytam Opasłe Tomiska i Okładkowe Love. Zabawa była świetna, gdy dobierałam kolejne książki, ale tym razem postanowiłam dać szansę innemu wyzwaniu - u Lustereczka. Na czym polega? Wybieramy z półek 12 książek, które nam zalegają, a my chcemy to w końcu zmienić. Jakie pozycje ja wybrałam? 

1. Księga wyzwań Dasha i Lily
2. Kot Bob i jego podarunek
3. Niebezpieczne związki - wymienione na Wszystkie jasne miejsca
4. Druga diagnoza
5. Ostatnie dni Królika
6. Ocalenie Callie i Kaydena
7. Ostatni dzień lata
8. Co ze mnie zostało
9. Oddam Ci słońce
10. Byłam tu
11. Podaruj mi miłość
12. Girl Online

Starałam się wybierać książki różnorodne - jest tu thriller, nieco obyczajowości, klasyka, ale i moje ukochane New Adult - tak, aby móc sięgać po takie książki ze stosika, na jakie akurat mam ochotę, a nie po które muszę. :)

Zachęcam Was do klikania w baner i przejścia na stronę wyzwania - im więcej nas będzie, tym lepsza zabawa! 



8 komentarzy :

  1. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do wyzwania i mam nadzieję, że pokonasz ksiażkową niemoc. Nowy rok to nowe możliwości :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba najfajniejsze z wyzwań tego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie blogowe wypalenie i kac ksiazkowy wreszcie dobiegly konca po prawie... Roku? Mam nadzieje ze tobie szybko wroci chęć do czytania bo twoj stosik prezentuje sie cudownie i juz czekam na twoje recenzje tych pozycji ;) powodzenia w wyzwaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba tez muszę zrobić taką listę książek do przeczytania, choć nie w formie wyzwania, ale rozeznania w tym, co wypadałoby w końcu przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bywały chwile, kiedy czułam, że się wypaliłam, ale jakoś udało mi się przejść ten kryzysowy moment i wrócić do świata żywych. I życzę Ci, aby w Twoim przypadku było podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To wyzwanie świetnie motywuje, więc jestem pewna, że odnajdziesz w sobie energię i chęć na czytanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Oddam Ci Slońce ---> magiczna książka, z pewnością nie pożałujesz ;)
    Pozdrawiam,
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam Oddam Ci Slońce ---> magiczna książka, z pewnością nie pożałujesz ;)
    Pozdrawiam,
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka