poniedziałek, 1 września 2014

Żegnaj lato, do widzenia wakacje!

Czasu jeszcze nikomu nie udało się oszukać, choć wielu by chciało. Aż nie chce się wierzyć, że to już koniec słodkiego leniuchowania i obijania - trzeba iść do szkoły, czy się chce, czy nie. Ewentualnie można się podśmiewać z innych, bo samemu ma się jeszcze miesiąc laby. Ale i wtedy trzeba pamiętać, że odpoczynek też się skończy.

Tyle dni wolnego to najlepszy okres w roku, by nadrobić książkowe zaległości. Chociaż w sierpniu nie przeczytałam zbyt dużej ilości książek, to jednak jestem zadowolona - większość okazała się być świetnymi czytadłami, z którymi spędziłam niesamowicie przyjemną ilość czasu, a mało z nich mnie rozczarowało czy zawiodło. Oby tak dalej! :)



W tym miesiącu udało mi się przeczytać trzynaście książek, choć tylko jedenaście z nich było dla mnie odkryciami - w ramach nowego postanowienia przeczytałam też dwie książki, z którymi wcześniej miałam już do czynienia. A oto lista czytadełek, które poznałam w sierpniu:

1. Zamek z piasku, który runął - Stieg Larsson
2. Szukając Alaski - John Green
3. Lato drugiej szansy - Morgan Matson
4. Recepta na miłość - Paula Roc
5. Miłość bez końca - Spencer Scott
6. Karuzela uczuć - Jodi Picoult
7. Dziesiąty krąg - Jodi Picoult
8. Długa Ziemia - Terry Pratchett
9. Władca much - William Golding
10. Piąta fala - Rick Yancey (niedługo recenzja)
11. Czarownice z Salem Falls - Jodi Picoult (niedługo recenzja)

Jak widać w tym miesiącu sporo czasu spędziłam z książkami Jodi Picoult, która powoli dąży do dołączenia w szeregi moich pisarskich ulubieńców. Jej Karuzela uczuć, a także Piąta fala Yanceya okazały się książkami, które najbardziej przypadły mi do gustu w tym miesiącu. Najgorzej wspominam Receptę na miłość, która zostawiła mnie z dużym zawodem i niedosytem. 

Ale, ale... mówiłam o trzynastu książkach, zaprezentowałam dotychczas jedenaście. A gdzie dwie kolejne? Otóż zaczęłam powrót do książek, do których mam największy sentyment i w wyniku tego postanowienia przeczytałam dwie najstarsze części mojego ukochanego Świata Dysku:

12. Kolor Magii - Terry Pratchett
13. Blask fantastyczny - Terry Pratchett

Pierwszej z nich recenzja pojawi się już dzisiaj wieczorem! :) W nowym miesiącu życzę sobie kolejnych książkowych cudowności, tak jak i Wam! :) 

22 komentarze :

  1. Ja też często wracam do książek, które lubię :) w tym miesiącu jest to HP. A Jodi Picoult uwielbiam całym sercem i dąże do tego, żeby zgromadzić wszystkie jej książki na swojej półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna lista czytadełek ^-^ Równie udanego września! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) Powodzenia we wrześniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dużo udało Ci się przeczytać. Tylko pogratulować takiego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe wyniki, rzeczywiście miałaś sierpień pod znakiem Jodi Picoult, ale czytałaś same opasłe tomy, gratuluję!
    A szkoła? Dziś edukację rozpoczęła moja córka, dawno nie przeżyłam tyle stresu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spor tych książek przeczytałaś :) Jestem ciekawa recenzji książki Picoult :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This piece of writing is actually a fastidious one it helps new net users, who
    are wishing in favor of blogging.

    Here is my blog post :: garcinia tablets

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze Ci poszło w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry wynik. Zapraszam na porównanie recenzji "Czarownice z SF"
    http://przezpiekneokulary.blogspot.com/2014/03/czarownice-z-salem-falls-jodi-picoult.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzynaście, widzę nie było dla Ciebie pechową liczbą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is a very good tip especially to those
    new to the blogosphere. Short but very accurate information… Many thanks for sharing this one.
    A must read post!

    Feel free to surf to my web site; compensation for medical negligence uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tak wspaniałych wyników. Oby ten miesiąc był równie udany.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały wynik :) Narobiłaś mi w tym miesiącu ochoty na książki Picoult.

    OdpowiedzUsuń
  14. 13 książek? Świetny wynik, nie pamiętam kiedy ja przeczytałam powyżej 10 tytułów w miesiącu. Ja jeszcze mam wakacje przez niecały miesiąc ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i mam nadzieję, że wrzesień będzie równie owocny

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe propozycje, znalazłam wśró nich coś dla siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi there colleagues, its great piece of writing about cultureand fully defined, keep it up all the time.



    Take a look at my blog post ... company search engine

    OdpowiedzUsuń
  20. Good post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon on a daily basis.
    It will always be helpful to read through content from other writers and
    practice a little something from other web sites.

    My webpage: work from home

    OdpowiedzUsuń
  21. Howdy very cool site!! Guy .. Beautiful .. Superb ..

    I will bookmark your blog and take the feeds additionally?
    I am satisfied to search out numerous useful info right here in the publish, we need develop extra techniques in this regard, thank you for sharing.

    . . . . .

    Review my web-site; solicitors medical

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka