sobota, 6 września 2014

Wyniki konkursu!

Witam Was wszystkich cieplutko! :) 
Za oknem nadal słonecznie dzionkiem, choć da się już poczuć, że lato odchodzi w niepamięć. Nie wiadomo kiedy, nie wiadomo jak - minęły te dwa miesiące i chcąc, nie chcąc, musiałam się z powrotem udać w szkolne mury. Nie powiem, bym się z tego powodu cieszyła, choć nie jestem też szczególnie smutna. Jedynym powodem, dla którego chciałabym jeszcze wakacje to dużo mniejsza ilość czasu na czytanie książek, no i może jeszcze ciepełko.  :)


Ale, ale - czas w końcu ogłosić wyniki losowania, które przeprowadziłam w moim pierwszym konkursie. Cieszę się, że spotkał się z tak sporym odzewem z Waszej strony, a że mam jeszcze do rozdania kilka książek, to już za kilka dni możecie się spodziewać kolejnego losowania przeprowadzonego przeze mnie! :)  Zwycięzcą, do którego uśmiechnęło się tym razem szczęście jest: 

Monika Przyszlak! 

Gratuluję serdecznie, mam nadzieję, że nagroda przypadnie Ci do gustu i nie okaże się przysłowiową kulą w płot! Wysłałam już do Ciebie wiadomość, masz dwa dni na odpowiedź zwrotną - w innym razie wybiorę kolejnego szczęściarza.

19 komentarzy :

  1. I'll be back for more! For me, this could be the indication of a genuinely gifted author.

    Well done!

    my blog: Eliquid

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęściaro :D
    I z niecierpliwością czekam na kolejny konkurs :))

    OdpowiedzUsuń
  3. I've learn ѕeveral ցood stuff Һere. Definitely prіϲe bookmаrking for revisiting.
    I surрrise how much attempt ƴou place to create any such
    excellent informative site.

    Allso visit mmy web-site: minneapolis aquatennial

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka