sobota, 23 sierpnia 2014

Wróciłam do świata żywych + przypomnienie o konkursie

Tak jak w temacie mojego posta - odpoczynek się dla mnie właśnie skończył, więc i wracam do pisania recenzji przeczytanych książek dla Was. Na blogu nie świeciło zbyt dużymi pustkami, bo miałam kilka postów zaplanowanych wcześniej, które się ukazywały, jednak teraz zaczynam znów pisać na bieżąco. Przez te niecałe dwa tygodnie narobiłam sobie mnóstwo zaległości, ale od teraz postaram się je systematycznie nadrobić, mam nadzieję, że szybciutko pójdzie! :) 

Aaa, i chciałabym też przypomnieć Wam, że jeszcze dokładnie 8 dni będzie trwał konkurs, który przygotowałam - wystarczy zaobserwować bloga, poinformować mnie pod jakim nickiem i podać e-mail, a ja wylosuję jednego szczęśliwca, do którego trafi Uratuj mnie - zapraszam do posta konkursowego, wystarczy kliknąć w poniższy baner, by się tam przenieść! ;)

10 komentarzy :

  1. Już koniec wolnego? Poprawki czy może praktyki Cię czekają? - o ile jesteś studentką, rzecz jasna, bo nie jestem pewna :)
    Ja bym sie z chęcią zapisała na konkurs - dobra, lecę, podjęłam decyzję w sekundkę - po prostu nigdy nic książkowego nie dostaję, kompletnie nie mam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj znów :) brakowało mi Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. In a manual like "Magnetic Sponsoring", the information has to be generic and serve as a guide designed to help even the newest network marketer to become a magnetic sponsor. - How to position yourself for an expert to find and attract your best prospects who are definitely motivated and ready and willing to do what it takes to build a company. He had a phobia of the telephone so he probably did something most of us would never do.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam zaległości w recenzjach, spięłam się i napisałam wszystkie, dzięki temu mogę pisać na bieżąco. Powodzenia więc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że wypoczęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj po wypoczynku :D Ja też wróciłam, choć nie mam dwu tygodniowych zaległości, bo starałam się być na bieżąco, tylko w ostatnich dniach sobie odpuściłam :) Mam nadzieję, że nabrałaś sił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy i czekamy na opinie kolejnych przeczytanych książek!

    OdpowiedzUsuń
  8. O, akurat niedawno czytałam "Odlot" tej autorki ;d Witamy z powrotem :) Ja również mam teraz mnóstwo zaległości, aż strach się za nie zabierać ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wezmę udział w konkursie a ja tymczasem również Ciebie zapraszam na mój konkurs!
    http://mobscene69.blogspot.com/2014/08/konkurs-2-losowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam z powrotem :) Czekam na nowe posty z niecierpliwością :P

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka