wtorek, 22 kwietnia 2014

Witam, dzień dobry, cześć i czołem, moje uszanowanie!

"Podobno w przemówieniu pierwsze zdanie jest zawsze najtrudniejsze. A więc mam je już za sobą... Ale czuję, że i następne zdania będą trudne, trzecie, szóste, dziesiąte, aż do ostatniego, ponieważ mam mówić o książkach". 

Kto z nas nie słyszał o Wisławie Szymborskiej? Myślę, że pytanie nie wymaga odpowiedzi. Zapewne wielu z nas słyszało o początku jej przemowy z okazji uhonorowanie jej twórczości Nagrodą Nobla. Sądzę też, że nie popełnię plagiatu, jeśli podpiszę się pod zacytowanym wyżej fragmentem, choć ostatnie słowo zostało przeze mnie zmienione. Oddaje on sens tego, co właściwie chciałabym tu napisać, a raczej rozpocząć. Lecz początek już mam. 

W jakim celu założyłam bloga? Kocham czytać książki, zatracać się w historiach, jakie autor przekazuje czytelnikowi i w ten sposób spędzać swój czas. Staram się nie ograniczać do konkretnych gatunków literackich, ponieważ jestem zdania, że równie dobry może być skomplikowany kryminał jak i jakieś lekkie, niewymagające romansidło. Jednakże równie chętnie jak czytam, lubię zabawę słowem. Lubię przekazywać za pomocą paru słów swoje emocje, uzewnętrzniać swoje myśli odczucia, dlatego właśnie z połączenia tych dwóch kluczowych faktów dotyczących mojej osoby powstał ten blog. 

O czym będę pisała? Głównie o książkach, które czytam, więc przybierze to formę recenzji. Chętnie naskrobię coś o muzyce, jaką słucham, może o jakimś dobrym filmie coś się znajdzie. Byle nie było szablonowo; a więc nudno! 


Na zakończenie powiem, że życzę nam dobrej zabawy - Tobie czytelniku i mi!


1 komentarz :

  1. Witaj w blogosferze :) Życzę Ci wiele satysfakcji z prowadzenia własnego bloga oraz mnóstwa książkowych odkryć :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka